Щодо інформаційної підтримки бізнесу. Відстежуйте ситуацію з переміщенням товарів, зміни в торгівлі та останні оновлення, що пов’язані з COVID-19.

З метою інформаційної підтримки та розвитку підприємницької діяльності малого та середнього бізнесу в умовах карантину, Державна установа «Офіс з просування експорту України» на щоденній основі моніторить інформацію від центральних органів виконавчої влади (Міністерства закордонних справ України, Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Міністерства інфраструктури України, Міністерства охорони здоров’я України та ін.).

Після чого, вже актуалізовану інформацію про доступні інструменти для фінансування підприємницької діяльності та державні програми для забезпечення безперервної діяльності бізнесу, поради щодо коригування стратегій та бізнес-планів, можливості для розвитку підприємств та профілактичні заходи, направлені на протидію розповсюдження Covid-19 ДУ «Офіс з просування експорту України» розміщують на електронній сторінці за адресою: https://epo.org.ua/covid19/.

ЧЕКЛІСТ ПІДПРИЄМЦЯ

З урахуванням розповсюдження коронавірусу та зважаючи на чутливість всіх обставин, всі заплановані експортерами процеси та дії потребують певних змін, а бізнес-середовище має бути готовим до викликів і вносити відповідні коригування до власних стратегій та бізнес-планів. Для цього розроблено наступні поради експортерам, аби мінімізувати негативні наслідки, пов’язані з розповсюдженням вірусу.

  • Призначте відповідального члена вашої команди, який буде постійно на зв’язку та контролюватиме ситуацію.
  • Розробляйте, переглядайте та оновлюйте свій бізнес-план, зважаючи на мінливість обставин і появу нової інформації щодо поширення вірусу. Під час нестабільної ситуації важлива гнучкість та адаптивність.
  • Кардинально важливим є проведення оцінки впливу потенційних ризиків COVID-19 у сферах, дотичних до вашого бізнесу. Добре було б мати декілька прогнозованих сценаріїв, ураховуючи масштаби поширення вірусу COVID-19.
  • Спілкуйтеся з вашими постачальниками та клієнтами. Це дозволить вам визначити сценарії впливу вірусу на чутливість ринку, а також оцінити масштаб можливих наслідків щодо вашого бізнесу.
  • Визначте механізми, які допоможуть подолати потенційні негативні наслідки.
  • Важливо з’ясувати всі складові ланцюга постачань, які є або можуть бути порушені, та визначити основні ризики.
  • Визначте можливих альтернативних постачальників.

Слідкуйте за щоденними оновленнями та підсумками дня у Facebook: https://www.facebook.com/uatradecovid19/.

Підпишіться на щотижневий дайджест з корисною інформацією: https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/i0y2f3.

Меню