ВРУ прийняла законопроєкт №1182-1-д «Про внутрішній водний транспорт»

Верховна Рада України прийняла законопроєкт 1182-1-д «Про внутрішній водний транспорт». Цей Закон дає старт реформі річкових перевезень в Україні, перетворюючи річку Дніпро на потужну транспортну артерію. Відповідне рішення підтримали 276 депутатів.

Реалізація цього закону сприятиме відродженню найбільш дешевого та екологічного способу доставки вантажів – річкових перевезень та створити ефективну річкову логістику, що, у свою чергу, дозволить збільшити вантажопотік до 30 млн тонн на рік та економічним ефектом для держави до 13-16 млрд грн щороку.

Прийняття Закону «Про внутрішній водний транспорт» має особливе стратегічне значення для Херсонської області, адже його імплементація сприятиме покращенню конкуренції на ринку, збільшенню інвестицій завдяки рівним умовам і прозорим правилам, створенню нових робочих місць, а також переходу частини вантажу з автошляхів на річку, що допоможе значно розвантажити автомобільні дороги.

Відновлення ефективних внутрішніх водних шляхів – також одне з першочергових завдань, поставлених Президентом, та зобов’язань України в рамках євроінтеграційних процесів для вступу в ЄС. Законопроєкт про внутрішній водний транспорт включає імплементаційні норми 5-х основних європейських директив та покликаний привести українське законодавство у відповідність до європейського.

Закон започатковує створення Державного фонду розвитку внутрішніх водних шляхів, необхідного для забезпечення належного технічного стану судноплавних шлюзів на Дніпрі та можливості підвищення пропускної спроможності річки. Це, у свою чергу, забезпечить розвиток пасажирських перевезень, у тому числі міжнародних.

Крім цього, прийняття закону сприятиме:

– стимулюванню суднобудування та відновленню українських підприємств;

– лібералізації ринку, допускаючи судна під іноземним прапором, що стимулюватиме міжнародну торгівлю;

– проведенню дерегуляції галузі шляхом запровадження безкоштовного проходження шлюзів та часткового звільнення суден внутрішнього плавання від зборів у морських портах;

– спрощенню адміністративних процедур при реєстрації суден та видачі кваліфікаційних документів тощо.

 

Меню